Saturday nights end

Blev en sjukt bra show i tältet i nybro. Var första gången jag såg han live och jag kan knappt tro mina ögon. Man blir galen av att sitta där och inte förstå någoting. var försvann hon i den lilla boxen? Hur kunde han ta sig från stolen till att åka in på moppe på 10 sekunder? Hur kunde han sätta ihop tre av publikens ringar? ja, de är en gåta. De jag vet är iallafall att de var värt pengarna. Tack Maria för sällskapet och att du ville följa med:)

Imorgon är de provträning, lunch och sedan testmatch med innebandyn. Ska bli mycket roligt så ser fram emot de!

Avslutar kvällen med en bild tagen från fridas blogg från gårdagen. Chip var minst sagt mest populär bland tjejerna igår!:)


Nu ska jag sova gott och hoppas att jag kanske ska gå på lägenhetsvisning. Det återstår att se helt enkelt. Godnatt alla fina!
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0