Överlycklig!

Nu är de klart! Har fått hem mitt hyreskontrakt för lägenheten, det ska bara skrivas på och skicka tillbaka! Kan inte riktigt förstå det själv än, men jag längtar så in i bängen!

Lägenheten ligger på domaregatan bakom friskis så läget är helt perfekt för mig! Den är inte så stor (30 kvm) men så mysig. Och de räcker för mig, de är ju bara jag som ska bo där! Nu är de bara dags att börja beställa massa nödvändigt så som el, kanaler, internet och adressändring m.m. Listan kan göras lång, men jag kan inte vänta förrän jag får köpa möbler och göra lägenheten exakt så som jag vill ha den!

Så den första juni blir jag kalmarbo på riktigt, de ni!

Nu har jag två grejer att fira imorgon!

Kommentarer
Postat av: Stickan

Snygg bild.

2010-05-07 @ 22:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0