Onsdag och mitt i veckan!

Den här dagen har inte börjat på bästa sätt.. Kul att man börjar jobba vid tio och måste ta bussen vid 8.20, måste sitta i stan i 40 minuter innan nästa buss går, inte alls okej. Är lite irriterad nu, men är sugen på att jobba jag blir säkerligen gladare igen.

Alltså består denna dag utav jobb 10-15, tror att mamma kanske skulle vara snäll och hämta mig efteråt. Sen tar planerna slut innan det är dags för innebandyträning klockan 20.00. En hemlighet skulle äga rum idag och dem flesta tror fystest. Jag tror och vet ingenting eftersom jag brukar ha fel när de gäller sånt, så de återstår att se ikväll, spännande!


För någon månad sedan på jubileumsfesten.

Ha en fin dag!
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0