Mintgrön!

Inviger mitt nya nagellack.. eftersom jag har tänkt ha svart&vitt på mig imorgon så passar de med lite färg :)



Ja, outfiten till imorgon är nog spikad. Kände mig tvungen att prova ut och bestämma mig idag eftersom jag jobbar imorgon och sen är de bara hem och göra i ordning sig och då hinner jag inte tveka! Blir invigning av två plagg iaf. En svart volangkjol som jag fyndade i stockholm i april och sen linnet med rygguringning jag köpte på gina igår. Är lite för bart med bara rygg nu så ska ha min spetsbustier under så spetsen syns. Blir kanske lite tråkigt framifrån, men där bak händer de grejer ;) Ni får outfitbild imorgon förhoppningsvis om jag hinner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0