Måndag!

Har varit en lång dag idag känner jag. Först jobb 10-15 som gick riktigt fort. Var verkligen kul idag, är det ioförsig alltid ;) Sen var jag på sjukhuset och besökte morfar. Efter det blev de en sväng på friskis gym, var inte alls sugen innan men riktigt skönt väl efteråt. Sedan var det upptaktsmöte om försäsongen i innebandyn. Lär bli en lång sommar om man säger så. Mycket träning alltså, men man får se de positivt. Man håller formen, får bättre kondition och de hjälper en troligtvis i höst. Efter det var de utprovning av klubbor och lite tröjor/träningsställ. Jag gav mig faktiskt på en ny klubba, kände för en förändring!

Har inte mycket planer för veckan faktiskt. Mest bara jobb, träning och sen lite partaj till helgen. Förresten är jag ledig hela helgen: fredag, lördag och söndag. Skönt! :)

Nu sitter jag här och läser lite bloggar. Gör alltså ingen nytta. Ska snart börja skriva en liten lista på vad som ska köpas till när jag flyttar. Bäst att förbereda mig, för imorgon är det prick 3 veckor tills jag bor i stan, Galet!
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0