Måndag och en ny vecka!

Ny vecka och nya möjligheter inte sant? Denna vecka består utav jobb och träning och lite ledighet. Är ledig tisdag, lördag och söndag och resten jobbar jag! Längtar förövrigt redan till helgen! Idag börjar jag inte förrän klockan 14 och sen jobbar jag till stängning. Och efter de blir de spinning på malkars, denna gången är de säkert och jag måste helt enkelt ta mig igenom det, hur jobbigt de nu blir. Härligt, finns de något bättre än när man tränat färdigt och är helt slut? Då känner man sig stolt och riktigt duktig. Ser fram emot det ikväll :)

De blir alltså en lång dag, men den går nog rätt fort skulle jag tro. Ha en fin dag!
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0