Kvällsinlägg!

Sitter här framför datorn och har precis druckit upp min te-latte ála sanna. Mums! Dagen har varit mycket bra för jag har varit så glad hela dagen. Jobbet var riktigt kul, har gjort om lite dockor, bland annat dem i skyltfönstret, sen har jag gjort lite sänkningar på ungdom och sen gjort om lite. Vilket jobb jag har alltså, grymt! Sen hade jag även "kvartsamtal" och de gick super så jag är nöjd. Sedan tog jag mig till stan för lite gym på friskis. Sen ikväll har jag bara lagat mat till familjen och kollat FF!

Imorgon är jag ledig! Så då ska jag upp tidigt, för ska åka med mamma till jobbet och sen åka till mormor och umgås med henne. Vet att hon uppskattar det och att hon verkligen behöver det. Vi ska laga köttbullar så de ska bli mysigt! Sen åker vi in till stan tillsammans för att besöka på sjukhuset. Efter de har jag tänkt ta en liten lätt träning på friskis, är fortfarande förkyld men vill ju utnyttja mitt kort sista veckan nu. Sen ska jag även förbi ikea en sväng tror jag! :)

Mycket text, men nu vet ni vad jag har för mig! Godnatt!
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0