Godmorgon lördag!

Vaknade väldigt tidigt idag. Redan vid åtta till och med, låg och försökte somna om men vid halv nio gick jag upp och tog en långdusch. Nu sitter jag och luktar kokos efter min bodylotion.

Dagens planer ändrades rätt regält igår när jag blev inringd för att jobba. Jag tackar inte nej eftersom de alltid är lite skönt med extra pengar. Speciellt nu när jag snart kommer bo själv! Så de blir jobb 11-17 idag. Sedan beger jag mig till herrlin med ca 7 kjolar så hon kan välja en av dem som hon vill låna. Sedan måste även jag fixa mig. Sedan drar vi till Kalle för en fördrink innan vi sedan beger oss på 25-års fest. Vad som sker därefter får vi se senare. Ser iallafall ut att bli en mycket bra dag och kväll!

Ladda inför kvällen nu tjejer

Om ni inte har något för er idag så kom gärna ut och handla på modehuset, och säg hej! ;)
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0