Godmorgon härliga fredag!

Vaknade upp till en uppdukad frukost med mamma, tog en långdusch och nu sitter jag här. Kollar ut genom fönstret och det är mulet. Tänk om de hade varit sol? då hade morgonen och dagen varit fulländad. Men nu är vädret som det är, då får man göra det bästa av situationen.

Idag blir de en fika runt ett, sedan börjar jag jobba vid tre till stängning. Kort pass idag men jobbar ju hela helgen så de gör inte så mycket. Sen ikväll vet jag inte vad som händer.

Hade gärna följt med mina föräldrar till stockholm i helgen till min kära syster, men vi ses snart ändå hoppas jag!


Längtar till sommar, stockholm, syster, strand, sol, uteserveringar och massa annat!
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0