Galet!

Idag är det sista dagen i Maj och de innebär att jag flyttar imorgon! Det är helt galet.. Som jag har väntat på denna dag samtidigt som de har känts så avlägset. Men snart så, då är jag kalmarbo!

Denna dag började med att skjutsa in syrran till tåget, har varit underbart att ha henne hemma! Sen var jag på Ikea och inhandlade mig ett soffbord och ben till min tv-hylla som jag har hemma. Hade kunnat köpa väldigt mycket, men vill vänta tills jag varit i ullared och sett deras utbud :) Dit ska jag på onsdag med mamma!

Nu är de dags för mig att börja packa på allvar, har inte varit så duktig på det.. Men de blir de ändring på nu, måste börja någonstans liksom. Sedan ikväll blir de träning på malkars!

Ha en fin måndag!
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0