Funderingar

Sitter och funderar lite grann. Nu är det ca tre och en halv månad sedan det hände. Då det tog slut med min förra pojkvän och det var då det kändes som att mitt liv var över. Jag hade inget jobb, en som stog mig nära svek mig så oerhört mycket. Jag visste inte alls var jag var på väg. Men här är jag nu efter några månader och ler. Jag mår helt underbart bra! Jag har ett jobb som jag älskar, jag ska snart flytta hemifrån till mitt egna lilla krypin, jag har underbara vänner och jag är fri att göra precis som jag vill.

Jag tycker det är väldigt skönt att vara singel, men jag måste säga att de finns många saker jag saknar med att ha ett förhållande. Tryggheten, alla mysiga stunder, känslan av att vara älskad m.m. Men detta är inget jag behöver stressa fram, till skillnad från andra. Det kommer när det kommer helt enkelt!

Vet inte vad jag ville komma fram till med detta. Men även om man tror att allt är förstört, så är det inte de. Om det tar slut så är det helt enkelt inte meningen att de ska vara ni två. Den absoluta största trösten jag kan ge är något man nog inte vill höra när det har hänt, Du kommer att gå vidare! Jag är ett levande bevis på detta.  Allt eftersom kommer du uppleva nya minnen, nya händelser och nya fjärilar i magen. Och det är en underbar känsla!

Ja de var några väl valda ord, jag ville bara säga att jag verkligen är lycklig för tillfället!

Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0