Fullspäckad dag..

.. Men en rolig sådan!

Om en timme tar jag bussen till stan för att strosa runt. Har jobbat så mycket nu på sista tiden så jag har bara varit ute på hansa och kollat där. Så ska bli trevligt att kolla in utbudet i stan också. Hoppas att bikinin finns på ginatricot och att den isåfall sitter bra, för då blir den min. Ska även kolla in H&M för jag har en rabattkupong där som går ut idag. Sen möter jag upp kalle och även herrlin(?) för att fixa lite. Runt 4-5 så ska jag till sjukhuset och ikväll vid åtta händer en spännande grej.

Ja de var min dag i text, återkommer ikväll om de blivit någon shopping och om den spännande saken. För nu är de dags för mig att fixa i ordning mig!

Ha en fin dag allesammans!
Sanna


Kommentarer
Postat av: Clara

vad var den spännande saken? :D

2010-05-05 @ 13:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0