Finally friday!

Ja, äntligen fredag. Haft en mycket bra vecka och hoppas och tror att helgen kommer bli minst lika bra. Dagens planer är att kanske åka till sjukhuset, sen umgås med monzora, hon blir min personliga makeupartist idag ;) sedan ikväll blir de personalfest med hela hansa. De kommer bjudas på buffé, finnas bar och liveband. Blir nog riktigt trevligt känner jag på mig. Däremot har jag ingen aning vad jag ska ha på mig. Inviger nog mina nya gråa byxor i helgen, men sen om de blir ikväll eller imorgon återstår att se. Återkommer med kvällens outfit senare!

Annars blir det jobb hela helgen, sen hinner jag med en 20årsfest imorgon hos Liza också, ska bli mycket trevligt att fira henne!

Hoppas de fina vädret återfinner sig snart, är trött på de tråkiga vädret!
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0