Äntligen fredag!

Denna fredag har bestått av att byta en klänning, jobba 12-17, betala min soffa och sedan hämta kinamat! Har nu ätit upp den goda kinamaten och kan för en liten stund ta de lugnt. Blir visserligen en väldigt lugn kväll. Känner att jag behöver det eftersom morgondagen inte blir lugn ;)

Imorgon blir de jobb 11-16 och sedan på kvällen vankas de lagfest, ska bli riktigt kul och jag är laddad! Ska se till att hitta en outfit ikväll så jag slipper det imorgon :)

Ni vet att jag köpte en långklänning på H&M förra veckan? Idag bytte jag den mot en annan långklänning som var mycket snyggare och mycket bättre :) Var visserligen 50 kronor dyrare men de kan jag tåla, haha. Denna blev de istället:


Ha en bra fredagskväll, nu ska jag återgå till min godispåse!
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0