Äntligen!

Nu är de äntligen lite sol i kalmar också. Vaknade av att solstrålarna kom in genom persiennerna och när jag gick upp var det bara att ta på sig bikinin och sätta sig ute i solen med frukost och tidningen. Så himla härligt, blåste dock lite granna men de är ändå 20 grader i skuggan. Inte alls fel! Dessutom är det bara två veckor kvar till jag flyttar, woho!





Dagens planer blir nog till att åka in till stan en runda, har inget att göra så kan lika väl åka in. Sen kanske jag ska träffa paulina på en fika, men de var inte säkert. Förövrigt har jag faktikst inte alls så mycket träningsvärk som jag trodde jag skulle ha efter gårdagens boxning, tummen upp på det!

Ha en underbar dag i solen!
Sanna

Kommentarer
Postat av: Jens

Tuttbilder alltså?

2010-05-18 @ 12:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0