1 Vecka kvar!

Ja idag är det precis en vecka till jag ska flytta. Känns helt galet men det är efterlängtat måste jag säga. Dessutom längtar jag till onsdag nästa vecka då mamma&jag ska till ullared och handla. Vill inte bara ha Ikea grejer så ska bli riktigt gutt. Lite har jag förstås redan handlat men de finns mycket jag behöver! Mamma&pappa hade köpt lite grejer i stockholm till mig, bland annat två sittpuffar/kuddar dom var jättehäftiga och ett snyggt diskställ med en diskborste. Så nice, dem vet precis vad jag tycker om!

Idag känner jag verkligen av spinningen från gårkvällen. Speciellt i ryggen, rumpan och de området. Sadeln på cykeln var inte det skönaste om man säger så. Men sånt är livet!

Vi hörs senare!
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0