Vinst!

JAAAAAAAA! Vi vann första kvalmatchen med 4-1 mot Landskrona och vi är så värda det. Vi var verkligen bättre än dem och de känns så skönt. Helt underbart är de! Och jag som aldrig gör mål fick sätta det sista målet så de var också väldigt kul. Sen att vi har en mur i målet gör ju inte de hela sämre, idag var Jill grym alltså. Skönt att allt klaffar när de väl gäller och att vi vinner. Nu har vi ett grymt bra utgångsläge inför sista kvalmatchen på lördag borta mot Lerum i göteborg!

Nu har jag firat med finmiddag. Fläskfilé med klyftpotatis och champinjonsås och till efterrätt kladdkaka(ballerinakexen). Farligt goda alltså, man kan äta hur många som helst. Men de är jag verkligen värd idag! :)

Imorgon är de måndag och en ny vecka av jobb börjar. Men denna vecka ska bli så kul i och med att vi öppnar på torsdag. Längtar :)

Nu ska jag kolla på Paradise hotel säsong 2005 ;)
Överlyckliga Sanna


Bra bild mamma, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0