Vårkänsla?

Ja igår var de verkligen vårkänslor på gång, solen sken och de var blå himmel och mycket varmare än tidigare. Men nu är de grått o trist idag igen. Surt! Men ja, de kommer väl snart hoppas jag :)

1:a mars idag och ser fram emot denna månaden väldigt mycket. Om prick en vecka börjar jag mitt nya jobb och sen öppnar butiken i slutet av mars. Sen har vi även två kvalmatcher plus en seriematch! Åh, känns som de blir en grym månad!

Nu sitter jag och funderar på vad jag ska laga för mat, är hungrig! Kanske till och med finns rester kvar från gårdagens fina mat? Ja bäst att kolla de. Är en väldigt lugn dag, känns som jag behöver de. Men de blir iallafall träning ikväll!

Förövrigt så läste jag ut Elsas mode igår och den var grymt bra, rekomenderas verkligen :)


Jag längtar efter sommar och strand med er!

Ha en fin dag!
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0