Underbara lördag!

Ja nu är de äntligen lördag och jag har en mycket bra dag inplanerad! Nu sitter jag och målar mina naglar röda och så sitter jag o småler för jag är glad:)

Vid halv två ska jag möta upp Karin&Frida och handla mat. Sen även en runda till systemet såklart! Efter det blir de till att kolla herrarnas match. Sen drar jag hem till Karin och sätter igång med maten och fixa i ordning mig. För där blir de sen middag&schlagerkväll. Sen blir de nog en runda till palatset om jag känner oss rätt :)

Blir iallafall en väldigt bra dag och kväll tror jag. Och kvällen till ära kör jag helsvart, med lite spets, kedjor, röda naglar och kanske röda läppar. Återstår att se :)


Sneak-a-peak på outfiten

Ha en bra lördag allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0