The big day!

Ja idag så smäller det! Det är dagen vi hoppades på från början skulle komma, sedan längtade vi till att den skulle komma och nu är den här. Det är idag vi går in i kvalet till division ett och vi börjar med hemmamatch i A-hallen klockan 17.00. är lite pirrig i magen när jag änker på det, men de ska bli så grymt kul. Hoppas många är där och hejar fram oss till seger så vi får ett bra utgångsläge inför sista matchen borta mot Lerum nästa helg!

Ville även bara tacka Karin för en mycket bra kväll igår. God mat, dessert, roligt spel och så fina vänner såklart. Skön uppladdning inför de som händer idag. Nu har jag fått i mig frukost och snart ska jag packa väskan. Vid halv två bär de in till stan för att äta innan matchen och sedan vid halv fyra är de samling.

Kom igen nu tjejer, Nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0