Tankar!

Såhär på kvällskvisten har tankarna sprungit runt i mitt huvud om precis allting i livet. Jag har ju haft en fullspäckad helg men när man väl varvar ner så börjar man fundera. Ikväll har de kommit lite jobbiga tankar som de ändå var ett tag sen jag hade nu. De är inte så ofta längre, men de är jobbigt när jag väl tänker på de. Samtidigt känner jag att jag måste ha dem också, annars vore de knasigt?! Men i vilket fall, jag märker iallafall att de finns saker som gör mig glad, och att nya vägar öppnar sig för mig. De gäller bara att jag väljer den som är rätt för mig. Troligen lär jag märka att vägen inte är rak, men jag tror bara de är viktigt! Så länge jag trivs och mår bra, så gör jag de som är rätt för mig! Jag tror att mitt nya jobb verkligen kan förändra mig, nu slipper jag äntligen vara arbetslös!

Jaha och imorgon börjar jag mitt nya jobb och de ska bli så gaaaalet kul. Är lite nervös, men de löser sig. Ska få träffa två av dem jag ska jobba med imorgon och resten får jag träffa på onsdag! Önska mig lycka till :)

Förövrigt så har jag de finaste vännerna som finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0