Road trip!

Idag gjorde jag, Maria, Elisabeth och Fia en road trip ner till Halmstad för att besöka Cassels-butiken där. Åkte kvart i åtta och var framme runt elva. Fick fika och en massa information direkt! Sedan åt vi thailunch som vi blev bjudna på och efter de fick vi vara runt i butiken och kolla på sortiment osv. Sen fick vi även lära oss kassan lite och även testa på de, genom att ta betalt av kunder, larma av m.m! Gud va kul de var alltså, dagens höjdpunkt helt klart. Så idag har jag fått en provsmak på vad jag ska inhandla och vad som väntar oss. Mycket rolig och lärorik dag!

Sedan kom vi hem till Kalmar halv åtta, så jag hann vara med på träningen i en halvtimme med endast spel. Gick sådär för mig, men bra för vår femma. Hoppas på lika bra på lördag!

De enda dumma denna dag bjudit på var när jag fick balsam i ögat nu ikväll, ajaj! Men imorgon är en ny rolig dag på jobbet. Vet att de är mycket jobbsnack nu men de är de hela veckan handlat om. Men till helgen blir de annat roligt. Sista matchen i serien och sedan schlagerfest på de, kan ju inte bli annat än underbart!

Lite bilder!







De två nedersta hoppas jag kommer in i vår butik, då är dem mina!

Sweet dreams!
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0