Oslagbar!

Tack för gårkvällen allesammans, de var grymt! Hade verkligen en helt perfekt kväll hemma hos Karin med middag, schlager, drinkar och dans. Den avslutades sen på palace som vanligt, men de var riktigt kul!

Några få valda händelser från kvällen:
- Jag och Frida gjorde en dans, vi var verkligen seriösa och ordnade med den ett tag. Sen när vi skulle visa den för alla på festen så brydde sig ingen. Tji fick vi, haha! Men de stoppade inte oss för att göra den igen och igen, o även senare på palace bland allt folk! Men för att försvara oss så tycker jag den var bra, åtminstone tyckte jag de igår iallafall ;)
- Singstar på palace, vi blev överlyckliga. Lät säkert inte så vackert, men kul de hade vi som alltid!
- Jag fick min jacka vid garderoben utan att hon ens tog min lapp. När hann hon se den undrar jag? Haha, men jag fick iallafall rätt jacka och fort gick de :)

De sjukaste var helt klart när vi kom hem till Karin efter palace inatt. Vi blev lite hungriga och ville ha klyftpotatis med beasås som blev kvar från tidigare. Vi letar säkert i fem minuter efter den jäkla beasåsen men hittar den inte. Sen kollar jag i frysen och vad står där? Jo såsen!! Haha, de visade sig alltså att wiberg hade ställt in den där tidigare! Haha de var kvällens!




Mingel i all ära!

Nu ska jag snart få god mat och sen kladdkaka till efterrätt, underbart så här en söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0