Öppning och shopping!

Dagen har mest bestått av att vänta tills klockan blev 17.00 då vi öppnade dörrarna för Cassels i kalmar. Vi hade alltså hunnit med mycket innan dagen och hade bara lite finputs kvar innan dess. Har varit en mycket bra kväll iallafall och de känns så skönt att de äntligen är igång, som jag har väntat! Dessutom fick vi som jobbade där 50% idag vilket betydde att jag shoppade en hel del. Hade velat ha ännu mer, men någonstans fick de ta stopp! Blev en jeansjacka, en beige skinnjacka, en jeanskjol, en vit tunika, tre tröjor, en randig långtröja, ett halsband och en klänning som jag ska ha till lördag om de blir lite firande, de återstår att se! Var kul att se att de kom lite folk och att många blev glada att vi öppnat här i kalmar, så dem slipper åka till göteborg för att shoppa på Cassels ;)

Är mycket nöjd med min dag och shopping. Nu blir de sova för imorgon är de dags för jobb igen, så kom in och handla! :) Efter jobbet blir det till att sitta i sekretariatet för fair play cup hela kvällen, ute i novahallen. Känns sådär, men är ett måste!

Godnatt!
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0