Onsdag!

Nu har jag precis fått i mig lite lunch och snart följer jag med mamma till nybro och ÖB. Har inte varit där på hur länge som helst och jag behöver lite schampo och balsam så bäst att passa på! Sen när vi kommer hem ska vi grädda våfflor. Egentligen är det våffeldagen imorgon den 25:e mars. Men eftersom jag är borta hela dagen så funkar inte de, så vi gör våfflor idag istället! Sen är de träning som jag hoppas blir effektiv och bra, sista träningen innan lördag för min del iallafall så de är viktigt.

Annars sitter jag och funderar lite och börjar få lite smått panik över dagarna här. Imorgon är de fullt upp! Ska vara på jobbet från 10.00 till efter stängning någon gång efter 21.00. Sen på fredag är de jobb och sen direkt att sitta i seket ute i Novahallen på fair play cup, klart där kanske halv elva. Sen på lördag åker vi ju tidigt till göteborg för kvalmatchen. Intensivt med roligt, måste börja planera outfitsen också för alla dagar. Och sovplats efter lördag om de blir att fira. Ja de löser sig väl :)

Nehe, blev visst lite mycket text. Men nu drar vi till nybban!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0