Onsdag!

Idag satte jag inte klockan och de resulterade i att jag sov till halv tolv. Känner mig äntligen utvilad efter den galna helgen. Dagens planer är att träffa upp några vänner på stan för att inhandla en viss present. Efter det ska jag på jobbmöte vid sju. Sedan ska vi ha kickoff med jobbet vilket innebär att vi ska ut och äta på stekhuset ikväll. Har aldrig ätit där, så ska bli trevligt och gott :)

Efter kick-offen kanske jag ska träffa Majsen på harrys, men isåfall kör jag och då blir de lugnt eftersom jag jobbar imorgon. Men alltid trevligt att träffa folk som sagt.

Förövrigt börjar jag få fler kommentarer och det gillar jag. Fortsätt så :)
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0