Lill-lördag

Kom hem från jobbet för en halvtimme sen ungefär, en niotimmarsdag men idag är jag ändå pigg. Så skönt och de var verkligen jättekul idag. Men imorgon är jag faktiskt ledig, vilket passar perfekt eftersom då hinner jag träna imorgon också.. Kan behövas eftersom jag missade måndagsträningen!

Nu om en timme ska jag in till stan igen för att träna. Därefter ska jag till harrys med karin, malin och monzora. För min del blir de att köra ikväll, känns som att de behövs. Men ska bli kul att umgås och ut och träffa folk iallafall. Trevligt onsdagsnöje alltså, får ju passa på nu när jag är ledig imorgon och de inte är någon utgång till helgen!


Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0