Inom tio år är han min!

Nu snackar jag om Eric saade, haha gårdagens citat alltså, klockrent! :)

Blev en grymt bra förfest hos Frida och Tommy och mina två favoriter kom tvåa och trea så de var inte illa! Men Anna vann, ja de är ju en fin låt men vet inte hur den kommer klara sig utomlands! Ovanligt av Sverige att skicka en ballad iallafall, men de är kul med förändring :)

Sen tycker jag palace var sådär och de blev en massa ståhej efteråt. Men till slut somnade jag gott hemma hos herrlin!

Denna dag började bra, cyklade och handlade frallor till oss. Men senare blir de bara lugnt, äta massa godis och ladda inför en ny jobbvecka. Är riktigt seg och trött just nu. Har ont i foten för jag blev stämplad igår på palatset.

Hoppas ni haft en bra helg iallafall!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0