Helt slut!

Ja idag är jag helt slut.. Jobbade ända till åtta vilket betydde att jag inte kunde träna  :( men samtidigt hade jag nog inte varit så fokuserad idag kände jag. Var iallafall förbi träning för att hälsa på alla oså, så de var kul! :) Annars så har jag sjukt ont i min vänstra hand? Vet in om de är för allting jag har larmat idag. Aja, de har iallafall kommit mycket kläder och butiken börjar sakta men säkert fyllas på. Längtar efter att alla "ungdomskläder" ska komma, för de är de jag kommer vilja shoppa :)

Imorgon börjar jag klockan nio, sen på kvällen har jag inga planer!

Nu ska jag gå och läsa lite innan jag somnar, godnatt allihopa!
Cassels-Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0