Glad!

Ja, idag är en sådan dag då allt bara faller på plats. Jag har varit på så bra humör hela dagen alltså och jag är så glad. Känns som jag snart kommer spricka för har massa roligt att se fram emot denna vecka. Främst att vi öppnar på torsdag och att vi spelar kvalmatch i göteborg på lördag, wohooo! :)

Dagen har bestått av jobb från nio till kvart i sju, puh! Men de har varit grymt kul och tiden har gått väldigt fort. Efter det blev de en rolig "ploj"träning där vi spelade turnering. Så har verkligen varit en bra dag.

Imorgon är de jobb igen vid 9.00 sen har jag inga planer på kvällen. Är ledig på onsdag så om någon har lust att hitta på något kul imorgon kväll så är de bara att höra av sig :)



Nu ska jag fortsätta att njuta av sötman från gårdagens seger
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0