Fredag och helg!

Idag slutade jag tidigt på jobbet, vi hade inte så mycket att göra. Stannade kvar lite efter och provade kläder.. Allt har ju inte kommit än så hittade inte så mycket. Men jag la undan en jeansjacka och en tunika iallafall :)

Nu sitter jag här hemma och är arg för att jag glömde köpa godis på tokige ture. Hade tänkt åka in till stan nämligen efter jobbet och köpa godis och kolla på en ring. Men de försvann så jag blir utan gott godis ikväll. Kvällens planer är inga, funderar så att bara köra fredagsmys. Jag får iallafall plankstek här hemma och de är guldvärt, mums!

Grattis Malin på din 20-årsdag, hoppas du har en grym dag, de är du värd :)

Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0