Förändringen!

Den blev visst inte så drastisk som den kanske lät. Bestämde mig för att färga håret igår då jag insåg att jag hade utväxt och ville ha de lite mörkare än innan. Jag var orolig att de skulle bli för mörkt men jag är mycket nöjd med resultatet. Det är Mocka chokladbrun som mitt hår färgades i och ja de är definitivt mörkbrun, men inte för mörkt väl?

Före:


Under:



Efter: (fokusera på hårfärgen för bilden blev inte så jättebra)



Och så bjuder jag på en dagens och kvällens outfit. Kände för att vara lite vårig idag så inviger min marinblåakavaj!

Kavaj Monki Tröja H&M Halsband Lindex Jeans Bikbok

Ha en fin lördag!
Nyfärgad-Sanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Supersnyggt:)

2010-03-20 @ 16:18:27
URL: http://mandio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0