En positiv nyhet!

WOOHOO!
Jag kommer kunna vara ledig helgen vecka 15 så att jag kan följa med till stockholm med laget för shopping, fest och sm-finaler i innebandy. Längtar redan nu!

Idag har jag jobbat ännu en lång dag. Från 9-19 och gått lika fort idag :) Nu börjar de likna något. Nästa jobbdag jag har så har vi öppning. Kommer bli lite nervös imorgon tror jag, men ändå skönt att vi inte öppnar förrän fem. Fick ett besök av stickan och Frida utanför skyltfönstret idag, de hade tydligen stått där ett tag haha :)

Ikväll har jag bara suttit framför tvn och ätit lite toast. Men som sagt så är jag ledig imorgon, har inga planer så får se vad som händer. Träning på kvällen iallafall :)

Hoppas ni haft en bra tisdag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0