En ledig dag!

Idag vaknade jag och trodde att de var fredag, men de var det ju inte. Utan bara torsdag vilket innebär att jag är ledig idag. De var så skönt att få sova ut lite, har gått upp kvart i sju två dagar i rad nu vilket jag inte är van vid! Har iallafall hunnit ta en duch, en långfrukost och suttit lite vid tvn och nu sitter jag här och kollar in gårdagens avsnitt av glamourama!

Gårdagen på harrys var sådär, var inte så roligt folk faktiskt. Men de var trevligt att umgås iallafall och är glad att jag inte drack något. Bra beslut att köra helt enkelt!

Dagens planer är att ta en fika med stickan tror jag om hon kunde, isåfall blir de runt fyratiden där innan träningen. Ikväll är nämligen sista träningen innan vår första kvalmatch hemma på söndag, hoppas på en bra träning så vi känner oss redo.

Förresten! Min syster har haffat den randiga kavajen till mig uppe i stockholm för 149 kronor, hon är allt bra hon. Nu hoppas jag att 36:an passar..

Hoppas ni får en bra dag!
Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0