En Lång dag!

Ja, de har de varit idag, men även en rolig sådan! Är mycket att göra på jobbet om man säger så, mer än vad man tror alltså. Idag så har jag skruvat ihop skyltdockor, satt ut inredning och skruvat massa annat! Slutade halv åtta för att sedan direkt dra till träningen och nu sitter jag här efter en dusch och lite mat! Har så grymt ont i fötterna efter allt idag, men de är så värt det. Det är så himla kul alltihop, längtar till kläderna kommer nästa vecka! :)

Imorgon blir de Halmstad hela dagen lång och de ser jag fram emot. Blir även träning som jag hoppas att jag hinner hem till. Så blir inget inlägg förrän imorgon kväll.

Nu ska jag hitta en outfit till imorgon och sedan blir de en dejt med kudden!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0