Ändrade planer!

Strandinlägget får jag ta imorgon. Blev lite ändrade planer och lite senare än beräknat, så jag spenderar natten hemma i ljungbyholm istället.

Annars så har jag haft en grymt bra dag här ute. Har legat i solen och glassat, ätit grymt god mat och efterrätt. Vad sägs om nypotatis, grillad fläskfilé, grillspett, fetaostsallad och tzatsiki. Sen ben&jerry glass efter det, mums! Sen har vi även kollat två fotbollsmatcher och så har mamman min färgat mitt hår. Hade två färger att välja mellan men slutade med den mörka. Så nu är jag brunett igen and i like it!

Imorgon ska jag upp hyffsat tidigt och åka in igen till stan och lägenheten vid tio. Har några ärenden och lite att fixa. Sen ska jag åka till kattrumpan för att sola (de ska bli fint väder) och sen kommer majsen och gör mig sällskap. Har faktiskt fått lite färg på magen idag så imorgon ska de byggas på ytterligare :)

Man kan inte annat än älska strand..

tagit bilden av min kära vän frida, mina får ni se imorgon. Godnatt!
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0