Ny vecka!

Jaha, då var de måndag igen.. Vaknade runt tio och kände mig bakis, kan de komma två dagar efter? haha lustigt.. De gick över efter frukosten, men däremot har jag ont i huvudet.

Ska snart göra mig i ordning, tänkte ta en runda på hansa innan jobbet. Hann inte gå igenom alla butiker jag ville i fredags. Därefter blir de jobb 14-19, ska förbereda inför rean som börjar imorgon på ungdomsavdelningen. Eftersom jag jobbar till sju så betyder det att jag missar kvällens träning på skällby. Kanske är lika bra då jag har en konstig smärta i höften, vetifasen vad jag har gjort. Hoppas de går över snart iallafall.

Så idag är första måndagen på länge som jag har en oplanerad kväll, konstigt de känns. Får se vad som händer :)

Ha en fin måndag!
Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0