Underbart!

Ja, just nu känns allt underbart.. Börjar verkligen få i ordning i lägenheten, ska till IKEA imorgon och köpa det sista. Det blir verkligen fint och de känns bra att jag får inreda precis hur jag vill! Än har jag inte sovit där, men det känns riktigt bra. Nu är jag en riktig kalmarbo!

Dagen har bestått av jobb 10-15. Sedan bar det av till stan för en fika med amanda. Efterlängtat och mycket härligt i solen, den stekte på rätt varmt om man säger så! Var på indiska och köpte en duk och två kuddar till lägenheten och sedan var det hem och fixa till och ta in allt jag köpte från ullared och de blev mycket bra. Avslutade dagen med ett stenhårt pass på malkars, blev riktigt trött idag.. Nu sitter jag här med huvudvärk och illamående så jag hoppas jag mår bättre imorgon.

Morgondagens planer blir alltså stan för ärenden, Ikea, jobb 15-19 och sen har jag inga klara planer. Uteservering eller kanske picknick? Vi får se vad som händer!

Godnatt från en tjej som njuter av livet för tillfället..
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0