Underbara sommar!

Hade planerat en liten utflykt med Maria idag och vi kunde inte fått bättre väder. Klarblå himmel hela dagen! Vi tog oss iallafall upp till köpingsvik för att sola och bada. Ja, jag doppade mig faktiskt idag, var rätt kallt men himla avsvalkande! Hade en jättemysig och härlig dag på stranden med fika, yatzy(igen), strandtennis och lite fotande. Sen tog vi oss till borgholm för att strosa lite. Åt god buffé på Robinson qruse och kollade lite i småbutikerna men inhandlade mig ingenting. Underbar dag!


Sen ikväll mötte jag upp Frida och annelie för att lyssna på calle kristiansson. Men de var riktigt dåligt faktikst och överfullt på uteserveringarna så vi drog efter åtta. Jag och Frida handlade med oss lite gott och gjorde en krögersbricka hemma hos henne och kollade fotbollen. Mysigt!

Nu är jag trött och de bränner på hela kroppen, men de är de som hör sommaren till. Bilder från dagen kommer imorgon. Så den som väntar på något gott..
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0