Tisdagskvällen snart till ända!

Sitter nu äntligen framför en tv :) Pappa har köpt ny idag, så nu har jag köpt deras gamla. Har än så länge bara ettan, tvåan, fyran, kunskapskanalen och barnkanalen. Men de får räcka tills jag beställer fler från tele2! Skönt iallafall att ha en tv.

Dagen har iallafall varit väldigt mysig. Pannkakorna blev grymt goda och jag fick även över till imorgon, perfekt lunch på jobbet. Sen kom stickan förbi och kollade in lägenheten och hon tyckte den var fin, härligt att höra. Är ju inte riktigt färdig än men ändå! Sedan tog vi oss in till stan för en runda, kollade till herrlin och fikade på holmgrens. Jag fick med mig en ögonskugga och tofsar hem, lagom och bra. Tack för en mysig eftermiddag stickan! :)

Sen kom mamma&pappa på besök. Satte upp gardinen i köket och installerade tvn och dvdn. Ska ta in lite filmer och sex and the city så jag har något att kolla på när jag har tråkigt! Efter det gjorde jag kycklingkebabsallad och har bara kollat tv. Sen har jag kommit fram till att barbordet från Mio är för stort, har hittat ett annat på nätet som är 100 kr billigare och lite mindre, så blir kanske de istället.. Får se hur jag gör!


Minns du stickan? haha

Trevlig tisdagskväll!
Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0