Tisdagskväll!

Sitter och väntar på att andra halvlek av kvällens fotbollsmatch ska börja. Efter det blir de nog sängen, ska försöka somna lite tidigare idag..

Annars har dagen varit helt okej. Började ju med en löprunda som blev rätt jobbig, men skönt när jag var färdig! Därefter gjorde jag omelett med smak av curry, riktigt smaskigt faktiskt! Därefter la jag mig ute i solen en timme, riktigt skönt. Sen tog jag mig in till stan men de enda som följde med hem var två söta par trosor och en liter jordgubbar, mina första för i år. Annars så har verkligen blivit kräsen när de gäller kläder, eller beror de bara på att man håller lite extra hårt i pengarna nu när man har lägenhet och allt. :)

Efter stan tog jag mig till Nicklas&Nina för att överlämna ninas paket eftersom hon fyllde år i söndags. Stannade kvar en stund och pratade massa med henne. Mysigt och välbehövligt!

Kvällen har annars bara bestått av mat, jordgubbar och fotboll! Men imorgon är de dags för jobb igen, 10-15!

Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0