Söndagskvällen!

Känner mig riktigt duktig idag! Var nämligen ute på en powerwalk/joggingrunda i ca en timme nyss. Blev mest jogging så är nästan lite stolt att jag tog mig hem igen. Så om ni såg ett litet yrväder med turkos jacka så var det jag :)

Annars har jag hunnit med att se film, städa och diska från igår och varit ute i solen när de var som finast väder. Härlig dag då med andra ord. Nu hade jag tänkt baka kladdmuffins. Jag har fått någon dille på att baka just nu, men de är ju så kul och gott ;) Efter de blir de korv med bröd och sen kolla fotboll eller hairspray som går på fyran!

Gårdagen blev till slut mycket lyckad. Blev en lugn skiva hemma hos mig med drinkar, snacks, spel, skratt och snack. Sedan drog vi vidare på fest med egen DJ innan vi drog till vallen och buggade oss igenom kväll. Riktigt kul var det!

Imorgon är jag ledig och har inga planer. Hoppas på fint väder!

herregud, jag bara skrattar åt det
Sanna 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0