Söndag!

Nu sitter jag här ensam en söndagskväll.. Det enda sällskapet jag har är min dator. Tv har jag inte ens någon ännu då pappa råkade ta sönder den gamla. Men jag får nog tv på tisdag, ska köpa mamma&pappas gamla för dem ska köpa en ny. Billigt och bra ;)

Dagen har bestått utav jobb 10-17, sen bestämde jag mig för att inte träna. Har något i kroppen för jag är både förkyld och har ont i halsen, haft de några dagar nu och de vägrar försvinna. Vilade därför ikväll och hoppas jag kan träna alla pass i veckan som kommer nu.

Gårdagen fick jag första finbesöket i lägenheten. Maria och Cissi kom förbi en runda, trevligt! :) Sen drog jag till Lelle runt tio där Frida&stickan var så var de ett helt gäng med folk. Det hela blev till en mycket trevlig förfest som slutade på vallen. Sjukt mycket folk och oväntat kul! Blev alltså en mycket lyckad lördagskväll!

Förlåt för att bloggen inte är så rolig för tillfället. Men när allt är färdigt i lägenheten så ska ni få se den och då har jag tid till att blogga lite mer kanske :)
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0