Midsommar har börjat bra

Midsommarafton igår blev en lyckad historia. Var som sagt hos Maria med Maja och cissi. Grillade och åt gott, sen blev de hemmagjord jordgubbstårta, vinst i kubb, lite vin. Sedan åkte vi bussen till stan till en annan liten skiva med skönt folk. Där blev vi bjudna på rosé och marängswiss och avslutade kvällen där. Var hemma klockan halv två och stupade i sängen ;)

Nu kom jag precis in till lägenheten igen.. har legat en stund ute i solen. Riktigt skönt :) Men nu har jag lite att stå i. Måste måla nagellack, raka benen, laga mat, handla läsk och ta ut pengar. Ja de är en del, men nu verkar de som vi inte ska åka till borgholm förrän klockan sex så nu fick jag en extra timme.

Kan verkligen inte bestämma mig på vad jag ska ha på mig ikväll, väljer mellan några olika klänningar, men vi får se vad de blir.

Nehe, nu ska jag måla naglarna rosa!
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0