Måndagkväll!

Nu är jag tillbaka hemma i lägenheten idag efter en minst sagt underbar dag! Åt en stabil frukos hemma, tog mig in till stan och packade ner strandgrejerna i väskan. Sedan cyklade jag till stan för en dag i solen på kattrumpan. Frida gjorde mig sällskap och vi lunchade med pastasallad från kallskänkan. Sen kom även Majsen en stund också :) Dagen har varit hur bra som helst med sol, glass, yatzy och träffat på trevliga människor m.m. Dagen avslutades med en löpträning på stensö. Gutt när de var över!

Har iallafall fått lite färg och imorgon ska jag och marran sola&bada någonstans! Har dock bränt mig lite på ryggen(de enda stället jag inte smörjde in mig på), så får smörja ordentliget imorgon!






oops, kanske inte fick lägga ut den. Söt är hon i vilket fall!



oså jag, här ser ni min nya hårfärg lite iaf..


Nu ska jag lägga in bilder från helgen så förbered er på bildregn!
Sanna


Kommentarer
Postat av: Kalle

Haha, jag bjuder på den bilden =) Puss

2010-06-29 @ 10:57:04
URL: http://stickankarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0