Lördagkväll!

Sitter här nu i min lägenhet och njuter.. Har börjat få ordning och de som fattas nu är bara barbordet, tavla, klocka, tv o lite småsaker.. Snyggt blir det iallfall!

Igår sov jag ju första natten, förutom att jag mådde dåligt och vaknade några gånger. Men annars var de mycket skönt. Dagen idag har annars bestått av jobb. Sen köpte jag dammsugare på mediamarkt innan mamma&jag storhandlade på Maxi, så nu har jag välfylld kyl!

Kvällen känns lite oplanerad, men ska nog bort till Frida&stickan som är hos ett gäng killar och grillar. Blir nog trevligt :) sen får vi se vad som händer. Blir ju lugnt eftersom jag jobbar imorgon också!

Nehe, nu blir de till att se om jag har något att ta på mig, trevlig lördagskväll!
Sanna

Kommentarer
Postat av: gabriella

snygg blogg ! komentera gärna min blogg me ;) <3

2010-06-06 @ 16:53:04
URL: http://gaabbiizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0