Ledig!

Denna tisdag är en ledig dag och jag är nyligen hemkommen från stan efter en mycket trevlig fika :) Nu ska jag göra pannkaksbuffé på domaregatan. Bjöd hit stickan men hon var redan mätt efter en lax, synd att hon missar mina goda pannkakor. Till de blir de färska hallon! Hon kommer iallafall hit senare o så ska vi ta en promenad till stan. Blir en fika till troligen. Senare ikväll ska jag nog till Mio och inhandla mig mitt bord om jag hinner, annars får jag ta de imorgon!

Denna dag har börjat bra och den verkar fortsätta så också! :)
Sanna

Kommentarer
Postat av: Stickan

Kommer gärna nästa pannkaksbuffè...men då får du vara förberedd, jag kan äta upp till 73 pannkakor om det är så=P

2010-06-08 @ 19:27:48
URL: http://stickankarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0