Kvällstanke!

Var ett lugnt träningspass idag, rätt skönt för var inte så sugen! Nu sitter jag här framför datorn och ska snart gå och lägga mig. Är inte så trött egentligen, men ska bli skönt ändå.

Funderat på en sak. Eget ansvar är himla viktigt, men jag har tänkt på att föräldrar har ju dubbelt ansvar. Tänk hur mycket dina föräldrar gör/har gjort för dig. Ibland tar man de nästan för givet vilket är så fel. När jag tänker på min Mamma&Pappa så känner jag att jag har världens bästa föräldrar. Dem är omtänksamma, snälla, underbara och massa mer. Ville bara skänka en tanke till dem iallafall och hoppas att ni därute uppskattar era egna föräldrar lika mycket. Dem är guld värda!



Godnatt!
Sanna


Kommentarer
Postat av: mamma

Tack, det känns bra :) Puss din mamma

2010-06-11 @ 18:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0