God morgon Måndag!

Eller kanske mer god middag. Tog en rejäl sovmorgon idag, väldigt skönt efter helgen.. Idag är de inget solväder tyvärr, utan då hoppas jag att de blir de imorgon då jag är ledig hela dagen!

Dagens planer är att laga mat, sedan blir de till att jobba och därefter malkars. Är inte helt hundra egentligen men jag vill träna, så då gör jag nog det! Funderar på att kanske dra till Mio innan jobbet och inköpa mig barbordet jag har kollat på. Det är faktiskt det snyggaste av alla dem jag sett. Det är ju inte direkt billigt men de kan de väl vara värt? Sen är frågan bara vad jag ska ha för stolar till, inte de lättaste om man säger så. Väljer mellan två olika, dem ena är dyrare men snyggare och dem andra är billigare, men inte lika snygga. I-landsproblem ja!


Liten Sanna och Lisa

Ha en fin måndag!
Sanna


Kommentarer
Postat av: mamma

Mina små sötisar

2010-06-07 @ 15:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0