Gekås i Ullared

Äntligen hemma efter en lång dag på ullared. Kom hem för en halvtimme sen och är helt slut. Sammanlagt har jag sex kassar hem plus lite annat. Så jag är fattigare i pengar men desto rikare i saker. De mesta är till lägenheten men lyckades även fynda lite fint till mig. Bland annat två klänningar, en skjorta, en löpdress och ett par sjukt snygga kilklacksskor från Bronx som de var pangpris på.

Nu är jag för trött för att skriva mer, men har haft en grym dag! Imorgon blir det jobb 10-15, sedan direkt till lägenheten och ta in allt nytt jag köpt och sedan blir de träning på malkars. Efter det kan jag uppdatera här igen!

Håll till godo :)
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0